niedziela, 10 stycznia 2016

Nowości na mojej półce

Już dawno nie pokazywałam Wam, co nowego pojawiło się na mojej półce. A muszę przyznać, że w ciągu ostatnich kilku tygodni sporo się działo. Większość książek to zakupy własne, przede wszystkim efekty szaleństw na Allegro, ale nie tylko. Szkoda czasu na gadanie, zapraszam do obejrzenia zdjęć. I oczywiście czekam na Wasze komentarze :)



Pierwsze dwa zdjęcia to efekt współpracy z portalem Szukater. Jeśli jeszcze go nie znacie, pozostaje mi tylko serdecznie go polecić. 


















Kolejne dwie fotografie do efekt zakupów w internetowej księgarni Gandalf, mojej ulubionej.



























A teraz Allegro...














... i znowu...














... i jeszcze więcej Allegro :)














Udało mi się także co nieco wymienić...













... oraz dostać w prezencie i wygrać :) 














Co polecacie?

Co macie na swojej liście must read?


15 komentarzy:

  1. Kilka książek z Twojego zestawienia czytałam, a kilka mam w planie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam niedawno Sekretne zycie pszczół i trochę się go obawiałam, bo recenzje czytałam różne. Ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłam, historia jest świetna! Chętnie podkradłabym Ci Słowa pamięci i Kochając syna. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo tych nowości, szczerze zazdroszczę :) Mi w grudniu też udało się zdobyć "Kochając syna" i jestem ciekawa tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O większości tych książek nie słyszałam. Ciekawią mnie recenzje nowego Kinga i "Sekretnego życia pszczół" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa "Pocałunków piasku". Czuję, że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zabójczy urok blondynki" czytałam i bardzo polecam;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ileż wspaniałych książek ;)
    Chyba najbardziej chciałabym usłyszeć coś więcej o "Milion małych kawałków", ach no i King także może być :D

    http://zapachstron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś! :) Nie znam księgarni Gandalf, to znaczy słyszałam, ale nie zaglądałam, muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam ,,Bazar złych snów". Bardzo lubię ten zbiór opowiadań. :) A na widok Twoich łowów oczy prawie mi wyszły z orbit. Świetnie się prezentują te książki. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem szalenie ciekawa co pani Braun pokazała w swojej nowej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik. Czytałam tylko "Sekretne życie pszczół" i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stos! Ogromnie zazdroszczę "Portretu..." :)
    Czytałam: "Sekretne życie..." i "Pocałunki piasku" - super powieści! Za to "W butach Valerii"... śmiałam się nawet w komunikacji miejskiej. Dobre wybory ;)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój kochany King <3 z chęcią bym Ci porwała "Bazar Złych Snów" oraz "Sekretne Życie Pszczół"

    +obserwuję. ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twoich nabytków czytałam jedynie "Sensu sens". Myślę, że może Ci się spodobać, choć podejście do tematu i sam sposób napisania jest bardzo oryginalny i specyficzny. Z pozostałych tytułów jestem bardzo ciekawa: "Sekretnego życia pszczół", "Kochając syna" i "Szansy na życie". Miłego czytania. :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nowości, szczególnie ,,Pocałunki piasku" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)