wtorek, 18 października 2016

Book tour z książką "Liliowe dziewczyny"!



"Liliowe dziewczyny" to jedna z najlepszych książek, jakie miałam okazję przeczytać w tym roku. Mocna chwyciła mnie za serduszko i wywołała łezkę w oku. Chciałabym, żeby tę historię poznało więcej osób. Przyłączycie się do akcji?

Niepewnym przypominam moją recenzję:
http://rudarecenzuje.blogspot.co.uk/2016/09/martha-hall-kelly-liliowe-dziewczyny.html



ZASADY AKCJI:


1. Zapisy przyjmowane są pod tym wpisem, do odwołania, a książka ruszy w Polskę, kiedy zbierze się przynajmniej 5 chętnych osób.

2. Zainteresowanych proszę o podanie na maila rudarecenzuje@gmail.com adresu, na który wysłana zostanie książka.

3. Proszę o informację, kiedy:
- książka do Was dotrze,
- będzie gotowi przesłać ją do kolejnej osoby- wtedy podam jej adres.

4. Każdy z blogerów biorących udział w zabawie po przeczytaniu książki umieszcza  jej recenzje na swoim blogu.

5. Proszę o zaznaczenie w tekście lub w tytule Waszej recenzji frazy "Book Tour" i  o odnośnik do mojego bloga, jako strony organizatora, oraz zdjęcie pierwszej strony (z adresami blogów).

6. Na przeczytanie, zrecenzowanie i wysłanie książki do kolejnej osoby macie 2 tygodnie.

7. Książkę wysyłamy listem poleconym - szkoda by było, żeby zaginęła po drodze. 

8. W wyznaczonym miejscu wpisujecie imię / pseudonim + adres swojego bloga .

Zachęcam Was do zaznaczania ulubionych cytatów. Nie przeszkadzają mi także rysunki i różnego rodzaju twórczość własna :)

Zapraszam do zabawy!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu akcję i z chęcią wzięłabym udział, jednak zbyt dużo jeszcze ich przede mną, muszę w końcu zastopować :(
    Mimo to życzę powodzenia w prowadzeniu Book Tour! :)
    Zaraz udostępnię sobie tą informację na fanpage, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, z chęcią wezmę udział w Book Tourze, ale nie obiecuję, że książkę zrecenzuję w 2 tygodnie (potrzebuję więcej czasu), z czytaniem nie powinno być problemu, bo spokojnie w 2 tygodniach powinnam się "wyrobić" i przesłać książkę do kolejnej osoby. Jeśli zgadzasz się, aby recenzja pojawiła się z obsuwką, to jestem chętna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział, opis książki bardzo mnie zaintrygował.
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety też jestem zawalona książkami, które mnożą się przede mną. I choć lubię takie akcje to tutaj niestety odpadam.
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się chętnie zgłoszę! :)
    Zaraz prześlę dane na maila.

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że organizujesz akcje właśnie z ta książką. Bardzo mnie zainteresowałaś nią i z wielką przyjemnością wezmę udział w Book Tour :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli jeszcze można się zgłaszać, to ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy akcja już zamknięta?
    poligondomowy@gmail.com - jeśli moge dołączyć proszę o maila...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy akcja jest zamknięta? Jeśli nie, proszę o informację: kaleksandra@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy można jeszcze się do akcji przyłączyć? :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, jest mi niezmiernie miło gościć Was na mojej stronie :) Bardzo chętnie zajrzałabym do każdego, dlatego proszę, zostawcie kilka słów, które naprowadzą mnie na Wasz trop :)